www.gamemetin2.pun.pl >>>Wszysko na temat Metin2...

POMOC | PORADNIKI | MISJE | >>> WASZE CENTRUM WIEDZY O METIN2

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-05-07 16:56:32

Fresh

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-06
Posty: 11
Punktów :   

Opis i Umiejętności

Opis:
Wojownicy są najskuteczniejsi w walce wręcz ze względu na swoje umiejętności oraz wytrzymały pancerz. Dążą oni do zdobycia jak największej siły oraz równowagi umysłu.

W rezultacie używać mogą dwuręcznych mieczy zadających potężne obrażenia oraz tarcz, dzięki którym mogą bronić się przed atakami wroga.


Wojownik BODY

                           

Aura Miecza



Skill podstawowy wojownika body. Skill ten zwiększa nasz atak i siłę naszych skilli. Na M dodaje około 100 ataku. Zwykle trwa dłużej niż się ładuje co jest dużym plusem.Niestety księgi umiejętności Aura Miecza są bardzo drogie.
Gdy zdecydujemy się na grę wojem body, pierwszym skilem w który powinniśmy Pojechać to Aura Miecza. Na początku nie będzie widać dużej zmiany, lecz gdyż rozwiniemy skil na m to otrzymamy rezultat. Duże dmg. Dalsze rozwijanie skila będzie bardzo trudne gdyż KU są bardzo drogie. Aura jest bardzo przydatna na bojowca zwłaszcza z berserkiem (berserk zwiększa szybkość ataku i poruszania się). Sam osobiście gram body, wcześniej grałem mentalem. Mentalem ma dużo defa i weźnie więcej grupek niż body lecz będzie je bił bardzo długo a body z dobrze rozwiniętymi skilami (aurą) rozwali je bardzo szybko.


Wir Miecza


Świetny skill ofensywny. Ma duży atak. Atakuje wszystkich w promieniu 360 stopni. Minusem jest to że dość długo się ładuje. Jeden z lepszych skilli do PvP.


Berserk




Dobry skill do PvP. Zwiększa naszą szybkość ruchu i ataku. Niestety zwiększa również otrzymywane obrażenia. Świetny jest na metiny w połączeniu z aurą miecza i koniem bojowym.


Trzystronne Cięcie



Skill o dobrym DMG które rozkładane jest na 3 uderzenia. Dużym plusem jest szybki czas ładowania się oraz tanie KU.


Szarża



Podstawowy skill do PvP gdyż omdlewa przeciwnika. Ma najmniejsze DMG ze wszystkich skill wojownika body. Plusem jest to że na wszystkich serverach ceny ksiąg Szarża są dość tanie.




Wojownik MENTAL

Silne Ciało



Podstawowy skill u wojownika mentalnego. Dodaje obronę fizyczną, jednocześnie zmniejszając szybkość poruszania się naszej postaci. Na poziomie Wielkiego Mistrza (G) powoduje, ze nie upadamy. Czas trwania i ładowania zależy od poziomu umiejętności.

Duchowe Uderzenie



Potężny skill obszarowy, bardzo dobry do PvM, jak i PvP. Atakuje frontowo po łuku ok. 240 stopni. Zadaje bardzo duże obrażenia. Czas ładowania: 15s.

Walnięcie



Skill ofensywny, nieco słabszy od duchowego uderzenia, atakuje w linii prostej zadając obrażenia każdemu przeciwnikowi na swojej drodze. Dobry do PvP zaraz po duchowym, jak również do expa. Po odrobinie praktyki staje się on bardzo użytecznym skillem do PvP i PvM. Czas ładowania: 15s.

Tąpnięcie




Skill obszarowy, atakuje moby w promieniu 360 stopni. W początkowych fazach rozwoju nie zadaje gigantycznych obrażeń, lecz w połączeniu z tanimi księgami jest to dobry wybór na 2 skill dla postaci pod PvM. Wbudowana szansa na omdlenie, x% zależny od poziomu umiejętności. Czas ładowania: 25s.

Uderzenie Miecza



Skill zasięgowy, nie zadaje dużych obrażeń, ale za to zawsze ogłusza cel (mimo iż wpisane jest w opisie inaczej, szansa wynosi 100%). Doskonały do PvP. Bardzo tanie księgi pozwalają tanio rozwinąć tą umiejętność do G. Czas ładowania: 20s

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plinternet kurów wdrożenia ERP