www.gamemetin2.pun.pl >>>Wszysko na temat Metin2...

POMOC | PORADNIKI | MISJE | >>> WASZE CENTRUM WIEDZY O METIN2

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-05-06 21:58:35

Fresh

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-06
Posty: 11
Punktów :   

Misje od 2-60 poziomu ;>

Poziom 2: Zadanie od Strażnika Miasta: Zabij 9 dzikich psów.

Nagroda: 250 doświadczenia, 1000 yang, Czerwone Mikstury(S) x 15

2 Misja:Zabij 10 dzikich psów lub 5 głodnych wilków

Nagroda: 10% doświadczenia, zbroja+0 dla klasy którą gramy.


Poziom 3: Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Handlarza Różnościami: i pomóż jej w oddaniu książki do jej ojca.

Nagroda: 450 doświadczenia, 5000 yang, Niebieskie Mikstury(S) x 20

3 Misja: Zabij 20 dzikich psów albo 10 głodnych wilków.

Nagroda: 10% doświadczenia, hełm+0

Poziom 4: Specjalne zadanie od Biologa Chegibrab: NOWE !! Chce on 5 kwiatów brzoskwini. Walimy w kazdego "alfa" i kwiatki pojedynczo do biologa.

Nagroda: Miecz +3 (początkowy) 500 doświadczenia, 1k. yang
4 Misja: Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa.

Nagroda: 10% doświadczenia, tarczę +0, Czerwone Mikstury(S)x20


Poziom 5: Zadanie od Nauczyciela: Idź do nauczyciela w mieście i wybierz swoją Ścieżkę Umiejętności.

Nagroda: 4 punkty umiejętności

5 Misja: Zabij 10 głodnych wilków alfa albo 10 głodnych błękitnych wilków

Nagroda: 10% doświadczenia, losowe mikstury


Poziom 6 :Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Kowala i pomóż mu odebrać jego świñski nos od Dozorcy.

Nagroda: 1300 doświadczenia, 2.000 yang, Futro Wilka+

Zadanie od kowala: Mamy zanieść wędkę do Rybaka.

Nagroda: 5.000 yang

Zadanie od Handlarza Różnościami: Pomóż jej odebrać pustą butelkę od Yonah, który każe nam znaleźć nasionko brzoskwini zjedzone przez dziki (Yonah mówi o knurach ale zabijać trzeba dziki).

Nagroda: 1500 doświadczenia, 1.000 yang

6 Misja: Zabij 20 głodnych błękitnych wilków albo 10 głodnych dzików

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 7: Dowiedz się co jej Ojciec chce zjeść

Nagroda: 1.000 doświadczenia, 1500 yang

7 Misja: Zabij 10 głodnych dzików albo 5 głodnych błękitnych alfa wilków

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 8: Znaleźć wątrobę błękitnego wilka potrzebną do zrobienia lekarstwa

Nagroda: 3.000 doświadczenia, 5.000 yang, Futro wilka

8 Misja: Zabij 20 głodnych dzików albo 10 błękitnych alfa wilków

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 9: Zakoñczyłeś jego podstawowy trening

Nagroda: 5.000 doświadczenia, 2.000 yang

Zadanie od Kowala: Zanieś list do jego przyjaciela Deokbae w mieście na 2 mapie

Nagroda: 4.000 doświadczenia, 3.000 yang

9 Misja: Zabij 15 głodnych błękitnych alfa wilków albo 5 głodnych czerwonych dzików Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 10: Porozmawiaj z muzykiem Yuhwanem w mieście na 2 mapie

Nagroda: 5.000 doświadczenia. 2.000 yang

Zadanie od Aranyo: Znajdź jej męża, Soon

Nagroda: 7.000 doświadczenia, 10.000 yang

Zadanie od Soon: Porozmawiać z Urielem na temat wachlarzy

Nagroda: 6.000 doświadczenia oraz 2.000 yang


10 Misja: Zabij 20 głodnych błękitnych alfa wilków albo 10 głodnych czerwonych dzików

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 11: Pomóż mu odebrać jego zbroję od Kowala, który wyśle nas do Uriela po rudę żelaza, Octavio po skórę i Yonaha po węgiel. ¯eby otrzymać te przedmioty będziemy musieli dostarczyć Urielowi księgę klątw, którą zabrały mu dzikie psy, Octavio żółć z niedźwiedzia a Yonahowi glinę z czerwonych dzików

Nagroda: 26.000 doświadczenia, 15.000 yang, nos świni, zbroja od 18 poziomu+3

11 Misja: Zabij 10 głodnych czerwonych dzików albo 5 głodnych niedźwiedzi

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 12: Zabij 10 głodnych szarych alfa wilków (kapitan nam mówi o szarych wilkach ale chodzi o szare alfa wilki)

Nagroda: 10.000 doświadczenia, 3.500 yang

Zadanie od Octavio: Znajdź książkę kucharską, idź do Soon a następnie będziemy musieli mu przynieść jelito wypadające z szarych wilków

Nagroda: 12.000 doświadczenia, 5.000 yang, szpon wilka

12 Misja: Zabij 15 niedźwiedzi albo 10 szarych wilków

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 13: Musimy jej przynieść futrzany płaszcz, zabijając szare wilki.

Nagroda: 15.000 doświadczenia, czerwona mikstura oraz zbroję + 2

13 Misja: Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 14: mamy zniszczyć jeden Metin bitwy (tutaj najlepiej poprosić kogoś o pomoc bo samemu ciężko zrobić tego questa)

Nagroda: 20.000 doświadczenia, 10.000 yang

14 Misja: Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków.

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 15: Rozmowa z Yuhwan w 2 wiosce

Nagroda: 20.000 doświadczenia, 10.000 yang

Zadanie od Ah-Yu: Porozmawiaj z Handlarzem Bronią, który każe iść do Octavio. Ten znów wyśle nas do Yu-Rang w 2 wiosce po ryżowe ciasteczko. Pogadaj z dokuczającą jej dziewczynką, wróć do Yu-Rang po ciasteczko z którym wróć do Ah-Yu.

Nagroda: 26.000 doświadczenia, 10.000 yang

15 Misja: Zabij 20 niedźwiedzi grizzly albo 10 szarych alfa wilków.

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 16: Mamy zabić szpiega, który zbiegł do Białych Zaprzysiężonych. Musimy zabijać zaprzysiężonych żołnierzy i łuczniczki na 2 mapie (nie mają dopisku biały), jak wypadnie zwój wracamy do Kapitana

Nagroda: 40.000 doświadczenia, 5.000 yang

Zadanie od Kowala: Musimy znaleźć topór. Zabijaj Zaprzysiężonych żołnierzy a jak wyleci topór, wróć do Kowala

Nagroda: 36.000 doświadczenia, 10.000 yang, ornament

16 Misja: Zabić 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 17: Zadania nie ma.

17 Misja: Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 18: Trzeba znaleźć spinkę do włosów. Musisz zabijać zaprzysiężonych łuczników, a jak wypadnie spinka wrócić do Handlarza

Nagroda: 60.000 doświadczenia, 10.000 yang, bilet na konną jazdę

18 Misja: Zabić 20 tygrysów albo 10 czarnych niedźwiedzi

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 19: Trzeba odnaleźć brata Mirine. Musimy iść do 2 wioski i porozmawiać z Yu-hwan oraz Yang-Shin i wrócić do Mirine

Nagroda: 122.000 doświadczenia, 5.000 yang

19 Misja: Zabić 20 czarnych niedźwiedzi albo 10 brązowych niedźwiedzi

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 20: Zabić M-Jung. Musisz zabić M-Junga (jeżeli będzie z dopiskiem bezduszny to trzeba ubić i poczekać aż się pojawi ten bez przydomka i z obstawą). Najczęściej można go znaleźć na górze 1 mapy.

Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, srebrna bransoletka

Zadanie Specjalne od Biologa Chaebirag: Należy przyniesc mu 10 kwiatow bzu. Bez bedzie wypadal z Glodnych Czarnych Niedzwiedzi (z kazdego zabitego po 1 az do uzbierania 10). Biolog jednak uwaza niektore za "uszkodzone" (srednio 2 na 10). W takim wypadku trzeba polowac dalej.

Nagroda: 95.000 Doswiadczenia 15.000 Yang Miedziana Bransoleta+3

20 Misja: Zabić 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników

Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 21: Przynieść płótno i rude żelaza. Idziemy do Uriela po żelazo a on wysyła nas po swój tobołek z rzeczami (zabijamy tygrysy dopóki nie wypadnie nam tobołek Uriela). Po płótno idziemy do 2 wioski do Ariyoung, ona nas wyśle do Ah-Yu. I wracamy do Handlarza.

Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, broñ +3 dla klasy którą gramy

21 Misja: Zabić 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów

Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 22: Zadania nie ma.

22 Misja: Zabić 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów

Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 23: Mamy zabić Eun-Jung. Wykonanie podobne jak poziomie 20 tylko postać się zmienia.

Nagroda: 150.000 doświadczenia, 25.000 yang, złoty naszyjnik +4

Misja 23: Zabić 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor<NOWE!> albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru

Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 24: Przynieś mundur jej brata. Musisz bić wszystkich z Gangu Czarnego Wiatru dopóki nie wypadnie zużyty czarny uniform

Nagroda: 25.000 doświadczenia, miecz na 25 poziom

24 Misja: Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze) lub 80 maniaków czarnego wiatru

Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 25: Mamy dowiedzieć się czegoś o kawalerii, zadanie polega na bieganiu od osoby do osoby.

Nagroda: 150.000 doświadczenia, 30.000 yang, złote kolczyki

Zadanie od Starszej Pani: Zabić 30 Jin-Hees.

Nagroda: Pierścionek ślubny (Potrzebny do ślubu).

Zadanie od Stajennego: Mamy przynieść mu medal konny (można go zdobyć w legowisku małp na 2 mapie lub pustyni albo kupić na rynku), następnie będziemy musieli zabić 20 dzikich łuczników w czasie 30 minut (lepiej się wcześniej przygotować i rozpoznać teren bo w razie niepowodzenia medal przepada ). Po powrocie musimy odczekać 24 godziny aż stajenny przygotuje obrazek konia, potem zapłacić 100.000 yang i już możemy jeździć na koniu.

Zadanie od biologa<NOWE!>: Zebrać 10 grzybów Tue (wypadają z głodnych brązowych niedzwiedzi- i tylko te się licza)

Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang + losowy przedmiot (np. żelazny hełm +2)

25 Misja: Zabić 80 żołnierzy piechoty albo 20 Jak-To

Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 26: Zadania nie ma.

26 Misja: Zabić 80 dzikie sługi lub 20 Gu-Ryung

Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 27: Zadanie od Kapitana: Zniszcz Metin Czerni. Musimy zniszczyć Czarny Metin (Metin Czerni). Dostępny na 1 i 2 mapie.

Nagroda: 300.000 doświadczenia, 15.000 yang, ornament i czerwony klejnot

Zadanie od Ariyoung: Znajdź jej zaginionego męża, potem zabijaj Goo-Pae (aż ci nie wypadnie pamiątka po mężu, którą jest pierścionek. Można bić w kilka osób bo pierścionek i tak wpada do plecaka automatycznie).

Nagroda: 300.000 doświadczenia, 10.000 yang 27 Misja: Zabić 30 Gu-Ryung albo 20 Generałów

Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 28: Zadania nie ma.

28 Misja: Zabić 35 orków albo 30 generałów

Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 29: Zadania nie ma.

29 Misja: Zabić 40 orków albo 30 zwiadowców orków

Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 30: Zadanie od Ah-Yu: Mamy znaleźć 3 oszczepy należące do jej zaginionego męża, zabijając dzikusów (zabijaj Dzikich ¯ołnierzy, £uczników i Generałów). Oszczepy wypadają do plecaka a nie na ziemię i mają postać shirikenow. A ponieważ nie pojawia sie żaden komunikat trzeba sprawdzać co jakiś czas czy quest już nie jest zakoñczony.

Nagroda: 300.000 doświadczenia, 20.000 yang

Zadanie od Uriela: Mamy udać się do Lochu Małp i przynieść mu dane z tablicy (wystarczy dotknąć tablicy z komnacie matki małp, jest przy wyjściu). Potem musimy dostarczyć mu dane z tablicy przy ezoterycznej wieży (stoi w dolinie Seugryong na samym środku mapy)

Nagroda: 420.000 doświadczenia, 20.000 yang

Oto instrukcja
   Droga do ostatniej komnaty z tablicą.
   Wchodzisz do Lochu i dujesz do przodu cały czas.
   W 4 komnacie masz ślepy zaułek i 2 skręty w lewo jeden za drógim. Wybierasz ten dalszy.
   Dujesz dalej do przodu do kolejnej ślepej uliczki i w niej skręcasz w prawo.
   Następny teleport przenosi do ostatniej komnaty z tablicą.
   Dla ułatwienia najlepiej wbić na koniku .



Zadanie Specjalne od Biologa Chaebirag: Nalezy przyniesc mu 10 zebow orka. Zeby beda wypadac z wszelkiego rodzaju Czarnych Orkow. Biolog jednak uwaza niektore za "zepsute" (srednio 2 na 10). W takim wypadku trzeba polowac dalej. Trzeba pamietac o tym zeby zeby przynosic po JEDNYM (jak przyniesiemy 10 to zabierze 10 i policzy jako 1!). Zeby przynosimy RAZ DZIENNIE. Po zaliczeniu wszystkich zebow biolog prosi jeszcze o odnalezienie Kamienia Duszy Jinunggyi (dropi z wszelkiego rodzaju Czarnych Orkow). Zeby nie wypadaja z kazdego orka wiec trzeba sie uzbroic w cierpliwosc! Zeby najlepiej dropi sie przy swiatyni poniewaz zwierzyna jest tam obfita i nie trzeba szukac ofiar

Nagroda: +10% szybkosci poruszania sie


30 Misja: Zabić 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30 ...... (latające oka na pustyni )

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 31: Zadanie od Huahn-So: Przynieść ulubione kwiaty Airyoung.

Nagroda: 400.000 doświadczenia, 12.000 yang

31 Misja: Zabić 50 50 Duzy £ysy ork Zwiadowca albo 45 (latające oka na pustyni)

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 32: Część I: Musimy przynieść od Wędrownego Handlarza brakującą stronę do książki. Handlarz za to żąda 20 srebrnych mieczy +0, jak mu je damy wyśle nas po tą kartkę do Memoriału Woela (na 1 mapie, będzie zaznaczony). UWAGA !! Srebrne miecze można kupić u Handlarza Bronią

Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, łzy boga

Część II: Musimy udać się do £owcy w 2 wiosce na rozmowę. £owca powie nam o następnej stronie książki, żeby ją zdobyć musimy zabijać Elit. Ork Czarodziej.

Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, 10 Białych Flag

Część III: Mamy iść do Mrocznej Świątyni po kolejną stronę. Musimy zabijać Best. Fanatyk / elit. ezot. fanatyk

Nagroda: ....patrz poziom 40

32 Misja: Zabić 50 Czarnych £ysych Orków Wojowników albo 40 Małych Podłych Pająków

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 33: Zadanie od Kowala: Mamy mu przynieść po 100 rudy złota, srebra i ebonitu na nową broñ

Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, broñ +3 33 Misja: Zabić 35 Ezoterycznych Fanatyków albo 30 Król skorpion

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 34: Mamy mu przynieść po 100 rudy miedzi, ebonitu i kawałków pereł na nowy pancerz

Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, zbroja +3

34 Misja: Zabić 40 Ezoterycznych Fanatyków albo 40 Król skorpion

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 35: Zadanie od Deokbae: Musimy odzyskać złoty topór Deokbae od Dzikich Generałów

Nagroda: 400.000 doświadczenia, 30.000 yang

35 Misja: Zabić 40 Ezoterycznych Arahan albo 40 Trujących Pająków

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 36: Zadanie od Mirine: Starszy brat Mirine znów zaginął, musisz udać się do Yu-hwan (2 wioska), pogadać z nim. Następnie idziemy do Yang-Shin, a ten każe nam poszukać brata w dolinie smoka (lecimy do doliny orków a tam do kółeczka na mapie)

Nagroda: 600.000 doświadczenia, 35.000 yang

36 Misja: Zabić 20 Wodzów Ezoterycznych Arahan albo 20 Wężowy Miecznik

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 37: Zadanie od Yu-Rang: (2 wioska) Jej przyjaciółka Taurean chwaliła się jej, że powiesiła dzwonek na pustynnym pająku i musimy iść to sprawdzić. Idziemy na pustynię i bijemy dowolne pająki. Pojawia się komunikat, że nie znaleźliśmy dzwonka. Wracamy do wioski i rozmawiamy z Taurean, która prosi nas o zawieszenie dzwonka. Wracamy na pustynię i znów bijemy pająki aż pojawi się komunikat o zdaniu misji. Wracamy do wioski po nagrodę.

Nagroda: 700.000 doświadczenia, 30.000 yang

37 Misja: Zabić 30 Boss wojownik arahan Nowe !! (w świątyni, na dalszych platformach)) albo 20 Czerwonych Pająków

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 38: Zadanie od Soon: Najpierw musimy się udać do jego żony Aranyo, która wysyła nas do Handlarza Różnościami. Ta znów kieruje nas powrotem do Soona, który każe nam przynieść Świątynną Księgę. (musimy zabijać Mrocznych Fanatyków, czyli zwykłych ezoteryków, dopóki nam ona nie wypadnie)

Nagroda: 850.000 doświadczenia, 20.000 yang

38 Misja: Zabić 40 Best. Wodz. Arachan albo 20 Szponiastych Pająków

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 39: Zadanie od Yu-Rang: Mamy odzyskać torty ryżowe od pająków na pustyni. Do zaliczenia questa musimy zabijać Młode Pająki. Misja na czas... na wykonanie jej mamy tylko 30 min. Torty wpadają bezpośrednio do plecaka.

Nagroda: 900.000 doświadczenia, 25.000 yang

39 Misja: Zabić 40 Ezot. Dręczycieli albo 30 Pająków ¯ołnierzy

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 40: Poszukiwanie 3 strony: Musimy zabijać mrocznych fanatyków z Mrocznej Świątyni w dolinie orków.

Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, pigułka życia

Poszukiwanie 4 strony: Musimy udać się na Pustynie Yongbi do lochu małp i dotknąć pomnika.

Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, "Mikstura Wabiąca"-pigułka many

Zadanie wykonujemy w lochu normalnych małp (loch na dole mapy pustyni) a oto doskonały opis drogi do pomników: cytat:

Oto instrukcja :
   Wchodzisz do lochu, idziesz cały czas prosto do słupa,
   potem przez portal i pierwsza w lewo i potem w prawo, znów
   przez portal potem na pierwszym rozwidleniu w prawo i potem
   w lewo tam stoi tablica



Zadanie od Kapitana: Zabijać generałów klanu czarnego wiatru (Jak-To, To-Su i Gu-Ryung) Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, Pierścieñ Języków na 30 dni (umożliwia mówienie i rozumienie innych języków)

40 Misja: Zabić 40 wysokich Ezot. Przywoływaczy albo 20 Silnych Zawadiaków Pustynnych

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot

Zadanie od Kapitana: Mamy udać się do 2 miasta do Nakajima, który każe nam zabić Best kapitana z którego wypadnie nam 5 strona (oddajemy ją Urgielowi na 47 lvl)


Poziom 41: Zadanie od Domokrążcy: Musimy mu przynieść 100 szlifierzy (wypadają ze zwykłych orków czarodziejów po 2), nici od Ariyoung (musimy za nie zanieść ubrania do Ah-Yu w 1 mieście) i klejnot od Handlarza Różnościami: w zamian za 100 wątrób tygrysa (wypadają po 2 z tygrysów i białych tygrysów)

Nagroda: 1.100.000 doświadczenia, złote kolczyki, naszyjnik, bransoleta

41 Misja: Zabić 40 Zły Duch Martewgo Ciała albo 25 Silny Małpi wojownik

Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 42: Zadania nie ma.

42 Misja: Zabić 30 złych zarażonych psów albo 30 silnych małpich wojowników Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot, yang


Poziom 43: Zadania nie ma.

Misja 43: Zly Zarażony Pies 40 lub Mały Trujący Pająk 35

Nagroda: 2-5% doświadczenia, Losowy przedmiot


Poziom 44: Zabic Berę, Tigrisa, Scrofę i Lykosa.- występują na 1 mapie, w zgrupowaniach swoich odpowiedników (niedźwiedź, tygrys, dzik, wilk)

Nagroda: 1.400.000 doświadczenia, a, 25.000 yang, czapka na 41 lvl +1 (zależy od postaci jaka.)

Misja 44: Zły Zarażony Człowiek 40 lub Mały Trujący Pająk 40.

Nagroda: 2-5% doświadczenia, 40k Yang


Poziom 45: Trzeba zdobyc skarb lowcy z trudnych malp ktore znajduja sie w samym srodku pustyni(tym skarbem jest luk)

Nagroda: 1.500.000 doświadczenia, 20 Peleryn męstwa 35.000 yang

Misja 45: 40 Best. Fanatyk lub 35 Smiertelny trujacy pajak


Poziom 46 : Zadanie od Sunny Wódz Mocy Smoka: Trzeba zabijać w Świątyni Dumnych Wojowników (czyli Elit. Ezot. Wojowników) Muszą wypaść 2 księgi.

Nagroda: 1.700.000 doświadczenia, 30k yang 3 diamenty


Poziom 47: Yonah prosi o przyniesienie 10 Sian [jedzenie konia] do stajennego

Nagroda: 1.800.000 doświadczenia i księga misji trudna

47 misja: 35 Zły zarażony człowiek lub 35 Silna Kamienna Małpa


Poziom 48: Mamy przynieść mu Próbkę Zarażonego Człowieka. Zabijamy Zarażony człowiek.

Nagroda: 1,9 kk doświadczenia, a i 30.000 yang

Misja 48: 40 Zły zarażony Miecznik lub Silna Kamienna Małpa - 35


Poziom 49: Mamy przyniesc sto ok pająków

Nagroda: 2,1 kk doświadczenia, i 60.000 yang

Misja 49: Best wojownik Arahan


Poziom 50: Quest od Kapitana: trzeba poprzekładać Litery tak żeby wyszły słowa: WROGOWIE NA HORYZONCIE - Wielkość liter ma znaczenie

Nagroda: 1,3kk. doświadczenia

Misja 50: 30 Silna złota małpa lub 40 Best.wódz Arahan


Poziom 51: Od Garncarza Yonah: Musimy znalezc informacje o porcelanie Saldon i jezdzimy po npc.

Nagroda: 2.500.000 doświadczenia, 35.000 yang oraz Jadelitowe buty

Misja 51: 35 Silna złota małpa lub 50 Best. Śmiercionośny


Poziom 52: Zadania nie ma.

Misja 52: 45 Zły zarażony miecznik lub 45 Szpon trujący pają


Poziom 53: Od Garncarza Yonah: Musimy przynieść krew małpy, kryształowy kruszec, oraz piasek..

Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, 30.000 yang

Misja 53: 50 Zły zarażony miecznik lub 50 Szpon trujący pająk


Poziom 54: Zadania nie ma.

Misja 54: 40 Best.Przywoływacz lub 30 Demoni £ucznik


Poziom 55: Jedziemy do Baek-Go, przynosimy mu zioło z trudnych małp, on robi z tego lekarstwo, które odnosimy do zdrajcy.

Nagroda: 4.000.000doświadczenia, 50.000 yang


Poziom 56: Kapitan każe nam zebrać 5.000 grotów strzał, wypadają po 10 z zarażony łucznik.

Nagroda: 4.500.000 doświadczenia, 3x Dłon Krytyka, 3x Dłon Przebicia, 50.000 yang, 2x srednia czerwona mikstura


Poziom 57: Dozorca wysyla do Octavio po zupę z żabich udek. Octavio każe zdobyć żabie udka. Lecą z żab, bezpośrednio do plecaka. Nie pojawia się informacja o powrocie.

Nagroda: 5.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, 2 średnie czerwone mikstury

Misja 57: 40 Demoni łucznik lub 50 zły zarażony łucznik.


Poziom 58: Kapitan każe nam odnaleźć szpiega (rybaka) na obszarze Joan (Chunjo).

Nagroda:

Od rybaka: 3 pieczone krasnopiórki

Od Kapitana: 5.500.000 doświadczenia, 50.000 yang, 2 średnie czerwone mikstury

Misja 58: 45 zly zarazony lucznik lub 40 straszydlo


Poziom 59: Lody Bingsu, isc do Harang, ten odsyła do Octavio. Chce on dostać 50 sztuk pokruszonego lodu od lodowych potworów. Za 50 szt. lodu Octavio daje "Syrop z lodem" i każe to dać Taurean.

Nagroda: 6.000.000 doświadczenia, 1 Zwoj Boga Wojny, 70k yang 2 średnie czerwone mikstury

Misja 59: 50 straszydlo lub 45 zly zarazony lucznik


Poziom 60: Zdobyc Swiatynna Doktryne, Swiatynny Szal i Tlumaczenie Ksiegi Klatw. Trzeba bić Elit. ezot. Dręczyciel i Elit. ezot. Przyzywacz

Nagroda: 7.000.000 doświadczenia, 70k yang, Lituao na 2 godziny.

Misja 60: 45 zly zarazony przywodca lub 40 demoni wlocznik

Ostatnio edytowany przez Fresh (2009-05-06 22:05:43)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plinternet kurów wdrożenia ERP